Beypazarı Bostancılar Odası Başkanı Gencer, çiftçileri uyardı

ANKARA (AA) - Beypazarı Bostancılar Odası Başkanı Ahmet Gencer, çiftçilere don uyarısında bulundu.Gencer, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Beypazarı...

ANKARA (AA) - Beypazarı Bostancılar Odası Başkanı Ahmet Gencer, çiftçilere don uyarısında bulundu.

Gencer, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Beypazarı ilçesinde 3 gün süreyle don beklendiğini söyledi.

Çiftçilere don uyarısına karşı tedbir almaları çağrısında bulunan Gencer, "Çiftçilerin zarara uğramaması için gerekli uyarılarımızı her zaman yapıyoruz. Geçtiğimiz aylarda, Beypazarı çiftçisi dolu ve sel afetine maruz kalmıştı. Bu nedenle çiftçilerimizin ekili alanlarının, dondan etkilenmemesi için, tarlalarında, seralarında gerekli örtüleri sıcaklık derecelerini ayarlayarak, önlemleri almalarını istiyoruz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu