Beyoğlu'ndaki terör saldırısı

Beyoğlu Belediye Başkanı Demircan, terör saldırısı sonrası Taksim esnafına geçmiş olsun ziyareti yaptı

İSTANBUL (AA) - Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan, terör saldırısı sonrası Taksim'deki esnafa geçmiş olsun ziyareti yaptı.

Demircan, açıklamasında şunları kaydetti:

"İstiklal Caddesi'nde insanlığa, insanlara ayrım yapmadan suikast düzenliyorlar, gerçekten ölümden kandan ve nefretten besleniyorlar. Bakıyorsun ki ülkemizin her yanında Silopi’de Sur’da, Sultanahmet'te, İstiklal Caddesi'nde ülkemizin istikbaline kastetmişler. Dolayısıyla bunların farkındayız ve memleketimize bir bütün olarak saldırdıklarının farkındayız. Elbette bir bütün olarak bunlarla mücadele edeceğiz. Bu menfur saldırıyı hiddetle lanetliyorum. Cumhurbaşkanımızın liderliğinde bu ülke bu terör canilerine asla pabuç bırakmayacaktır."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL