Beylikdüzü’nde lüks cip yandı

Kundaklama ihtimali üzerinde durulduğu bildirildi

İSTANBUL (AA) - Beylikdüzü’nde park halindeki lüks cip yandı.

Alınan bilgiye göre, Gürpınar Mahallesi Namık Kemal Caddesi üzerinde park halindeki 16 NLS 31 plakalı araçta yangın çıktı.

Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Yangın, itfaiye ekiplerince söndürülürken, araç kullanılamaz hale geldi.

Aracın, reklam ajansı sahibi A.A'ya ait olduğu, yangınla ilgili kundaklama ihtimali üzerinde durulduğu bildirildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL