Beykoz'da balıkçılar sahile akın etti

İSTANBUL (AA) - İstanbul'da beklenen yağışlı ve soğuk hava öncesinde vatandaşlar Boğaz'da balık tuttu. Güzel havanın da etkisiyle Çubuklu-Kanlıca...

İSTANBUL (AA) - İstanbul'da beklenen yağışlı ve soğuk hava öncesinde vatandaşlar Boğaz'da balık tuttu.

Güzel havanın da etkisiyle Çubuklu-Kanlıca arasındaki sahile gidenler, denize olta salladı.

Amatör balıkçı Gökmen Kanberoğlu, "İstavrit kıyıya vurdu. Balık olarak da istavrit zamanı zaten." dedi.

Kanberoğlu, "Maşallah attığımız olta boş gelmiyor. Bir haftadır istavrit balığı çok güzel av veriyor. Bu sene balık çok az oldu, balığa hasret kalmıştık. İstavrit yüzümüzü güldürdü." diye konuştu.

Sahilde balık tutan Murat Karakaya ise "Çok güzel ve bol miktarda istavrit var." diyerek memnuniyetini dile getirdi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE