Beyazgül, Şanlıurfaspor’u yalnız bırakmadı

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, TFF 2. Lig Beyaz Grupta mücadele veren Şanlıurfaspor'u yalnız bırakmadı.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, TFF 2. Lig Beyaz Grupta mücadele veren Şanlıurfaspor'u yalnız bırakmadı.

11 Nisan Stadyumunda oynanan karşılaşmaya tribünden takip eden Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, takımı yalnız bırakmadı.

Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, Şanlıurfaspor Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Canbeyli ile birlikte karşılaşmayı tribünden izleyen Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, takımın galibiyet sporcularla birlikte paylaştı.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, karşılaşma sonrası soyunma odasına giderek futbolcuları tebrik etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler