Beyaz Saray'dan Erdoğan-Trump görüşmesi açıklaması

BRÜKSEL (AA) - Beyaz Saray, Londra'daki NATO Liderler Zirvesi kapsamında ABD Başkanı Donald Trump ile Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın görüşmesinde...

BRÜKSEL (AA) - Beyaz Saray, Londra'daki NATO Liderler Zirvesi kapsamında ABD Başkanı Donald Trump ile Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın görüşmesinde ikili ilişkilerin ve bölgesel konuların ele alındığını bildirdi.

Açıklamada, "İki lider, Türkiye'nin ittifak taahhütlerini yerine getirmesi, ticaret hacminin 100 milyar dolara çıkarılarak güçlendirilmesi, bölgesel güvenlik sınamaları ve enerji güvenliği konularını ele aldı." denildi.

Erdoğan ve Trump, NATO Liderler Zirvesi ana oturumunun ardından, bir araya gelmişti. Zirvenin yapıldığı The Grove Otel'de basına kapalı gerçekleşen görüşme yarım saat sürmüştü.


Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE