BESYO öğrencileri çöp topladı

NİĞDE (AA) - Niğde'de üniversite öğrencileri, çevre temizliğinin önemine dikkat çekmek için okul çevresindeki çöpleri topladı.Niğde Ömer Halisdemir...

NİĞDE (AA) - Niğde'de üniversite öğrencileri, çevre temizliğinin önemine dikkat çekmek için okul çevresindeki çöpleri topladı.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu öğrencileri, okul etrafındaki çöpleri toplayarak, çevre temizliğinin önemine dikkat çekti.

Çalışmaları sosyal medyadan görerek öğrencileri ve BESYO Müdürü Doç. Dr. Serkan İbiş'i makamında ağırlayan Rektör Prof. Dr. Muhsin Kar, öğrencilere gösterdikleri örnek davranış ve sosyal sorumluluktan dolayı teşekkür etti.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı