Beşiktaş'tan taraftar açıklaması

Siyah-beyazlı kulüp, UEFA'dan ceza alma ihtimaline karşın Avrupa Ligi'nde deplasmanda yapacağı maçlara taraftar götürmeme kararı aldı


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü, UEFA'dan ceza alma ihtimaline karşın Avrupa Ligi'nde deplasmanda yapacağı maçlara taraftar götürmeme kararı aldı.

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, siyah-beyazlı takımın bu sezon UEFA Avrupa Ligi'nde mücadele edeceği belirtilerek, şöyle denildi:

"Tüm camiamız ile başarılı bir sezon geçirmek için var gücümüzle mücadele edeceğiz. Taraftarlarımıza da bu mücadele dönemi sırasında önemli görevler düşecektir. Her zaman yanımızda olan büyük taraftarımızın, yine takımımız ile tek vücut olacağından eminiz. UEFA'dan ceza alma ihtimalimize karşın geçtiğimiz sezon olduğu gibi bu sezon da Avrupa deplasmanlarına taraftarlarımızı götürmeyeceğiz. UEFA Avrupa Ligi deplasman maçlarımız için taraftarlarımızın bireysel organizasyonlar yapmamasını önemle rica ederiz."

Siyah-beyazlı kulüp, geçen sezon UEFA Şampiyonlar Ligi'nde deplasmanda yaptığı maçlara da taraftar götürmemişti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler