Beşiktaş'tan şampiyonluk posteri

İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'de 2015-2016 sezonunu şampiyon tamamlayan Beşiktaş Futbol Takımı için poster çekimi yapıldı.BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde...


İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'de 2015-2016 sezonunu şampiyon tamamlayan Beşiktaş Futbol Takımı için poster çekimi yapıldı.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen poster çekimine kulüp başkanı Fikret Orman, siyah-beyazlı kulübün yönetim kurulu üyeleri, teknik direktör Şenol Güneş ve yardımcıları, futbol takımı oyuncuları ile idari personel katıldı.

Çekimler sırasında yöneticiler ile futbolcular, karşılıklı "Siyah, beyaz, en büyük Beşiktaş." tezahüratında bulundu.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de