Beşiktaş'ta yeni sezon hazırlıkları

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde...


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde gerçekleştirilen idmanda siyah-beyazlılar, pilates toplarıyla denge ve koordinasyon çalışmaları yaptı.

Siyah-beyazlılar, bu çalışmaların ardından çift kale maç oynadı. Çift kale maçta ayağına darbe alan Sezer Yıldırım, antrenmanı tamamlayamadı.

Hastalığı süren Tolga Zengin idmana katılmazken, Veli Kavlak bireysel çalışmalarına devam etti. Oğuzhan Aydoğan, akşam idmanında da yer aldı.

Antrenman sonunda Olcay Şahan, Necip Uysal ve Oğuzhan Özyakup, şut çalışması gerçekleştirdi.

Bu arada Quaresma'nın kale arkasından attığı şık goller beğeni topladı.

Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarını yarın gerçekleştireceği antrenmanla sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de