Beşiktaş'ta yeni sezon hazırlıkları

- Siyah-beyazlılar, Avusturya kampı öncesi İstanbul'daki son çalışmasını yaptı


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarının İstanbul etabını akşam antrenmanıyla tamamladı.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde gerçekleştirilen idmanda siyah-beyazlı ekip, ısınma hareketlerinin ardından maç yaptı.

Kasığında ağrı hisseden kaleci Tolga Zengin, sağlık ekibinin müdahalesinin ardından çalışmaya devam etti.

Siyah-beyazlılarda izinli olan Quaresma antrenmana katılmadı.

İstanbul'daki çalışmalarını tamamlayan Beşiktaş, iki günlük iznin ardından ikinci etap kampı için 20 Temmuz Çarşamba günü Avusturya'nın Salzburg kentine gidecek.

Siyah-beyazlı ekibin yeni transferi Gökhan Gönül, hazırlıklarını salonda yaptığı çalışmayla sürdürdü. Tecrübeli oyuncunun, takımın izin yapacağı günlerde de salon çalışmalarına devam edeceği belirtildi.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de