Beşiktaş'ta Galatasaray maçı hazırlıkları

- Gökhan İnler, takımla çalışmalara başladı


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig 5. haftasında Galatasaray ile yapacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanın kondisyon, taktik ve pas çalışmalarıyla başladığı kaydedildi. Tam sahada yapılan çift kale maçın ardından şut çalışmalarıyla idmanın tamamladığı aktarıldı.

Bu arada dün salonda antrenman yapan Gökhan İnler'in takımla çalışmalara katıldığı belirtildi.

Antrenmanı Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin de takip ettiği bildirildi.

Beşiktaş, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak ve kampa girecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de