Beşiktaş'ta derbi maçı hazırlıkları

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında 8 Mayıs Pazar günü Galatasaray ile yapacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü.BJK...


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında 8 Mayıs Pazar günü Galatasaray ile yapacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, basına kapalı gerçekleştirilen idmanı, kulüp başkanı Fikret Orman, ikinci başkan Ahmet Nur Çebi ve basın sözcüsü Metin Albayrak'ın da izlediği bildirildi.

Teknik direktör Şenol Güneş yönetimindeki idmanda siyah-beyazlıların pas, dar alanda oyun ve 5'e 2 çalıştığı belirtildi.

Antrenmanın 4 takım halinde değişmeli olarak oynanan yarım saha çift kale maçlar ve şut çalışmaları ile sona erdiği ifade edildi.

Beşiktaş, Galatasaray maçının hazırlıklarını yarın sabah gerçekleştireceği antrenmanla sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de