Beşiktaş'ta bir kişi evinde ölü bulundu

Bir süre önce öldüğü anlaşılan kişinin cesedi, morga kaldırıldı

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş'ta yalnız yaşayan bir kişi evinde ölü bulundu.

Alınan bilgiye göre, Muradiye Mahallesi Deryadil Sokağı'ndaki evinde yalnız yaşayan Aydoğan A'yı bir süredir görmeyen ve evinden gelen kokudan şüphelenen komşuları, durumu polise bildirdi.

İhbar üzerine eve polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin kapıyı açmasının ardından eve giren polis ve sağlık ekibi, Aydoğan A'yı evde hareketsiz buldu.

Sağlık ekiplerince yapılan kontrolde Aydoğan A'nın, bir süre önce hayatını kaybettiği belirlendi.

Olay yerinde yapılan incelemenin ardından Aydoğan A'nın cesedi, morga kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek