Beşiktaşlı taraftarlar takımını yalnız bırakmadı

Sivasspor ile Beşiktaş arasında Sivas 4 Eylül Stadyumu'nda oynanan maçta siyah-beyazlı taraftarlar takımlarını yalnız bırakmadı.

Sivasspor ile Beşiktaş arasında Sivas 4 Eylül Stadyumu'nda oynanan maçta siyah-beyazlı taraftarlar takımlarını yalnız bırakmadı. Deplasman tribünü tamamen doldu.

Beşiktaş'ı birçok maçta yalnız bırakmayan Beşiktaşlı taraftarlar, Sivas 4 Eylül Stadyumu'nda da deplasman tribününü doldurdu. Maç öncesi ise Beşiktaş tribünü ısınma esnasında futbolcularına destek tezahüratlarında bulundu.

Siyah-beyazlı taraftarlar maçta seslerini yükselterek yaptıkları tezahüratlarla sahada mücadele eden takımlarına destek oldular.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü