Beşiktaş'ın Antalya kampı

- Siyah-beyazlı ekip, günün ilk antrenmanını gerçekleştirdi


ANTALYA (AA) - Beşiktaş, sezonun ikinci yarısının hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Antalya'nın Belek Turizm Merkezi'nde kamp yapan siyah-beyazlılar, teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde, kaldıkları otelin sahasında gerçekleştirilen antrenmana ısınma hareketleriyle başladı. Futbolcular, güç, dayanıklılık ve pas çalışmalarının ardından 4 minyatür kalenin yer aldığı dar alanda maç yaptı. Antrenman, şut çalışmasıyla sona erdi.

Siyah-beyazlılarda sakatlığı devam eden Atınç Nukan, kondisyoner eşliğinde takımdan ayrı çalıştı.

Beşiktaş, hazırlıklarına akşam yapacağı antrenmanla devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı