Beşiktaş'a coşkulu karşılama

- Beşiktaşlı taraftarlar, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde siyah-beyazlı takımı tezahüratlarla karşılayarak moral verdi


İSTANBUL (AA) - Süper Lig'in 6. haftasında Fenerbahçe'ye deplasmanda 2-1 mağlup olan Beşiktaş'ı Ümraniye'de taraftarları karşıladı.

Maçın ardından BJK Nevzat Demir Tesisleri'nin önünde toplanan siyah-beyazlı taraftarlar, yaptıkları tezahüratlarla teknik direktör Şenol Güneş ve futbolculara moral verdi.

Karşılaşmanın hakemi Ali Palabıyık ve Fenerbahçe Kulübü Genel Sekreteri Mahmut Uslu aleyhinde tezahüratlar yapan Beşiktaşlı taraftarların yoğun ilgisi nedeniyle kafileyi taşıyan otobüs, tesise girmekte güçlük yaşadı.

Otobüsün tesise girmesine rağmen Beşiktaşlı taraftarlar, uzun süre BJK Nevzat Demir Tesisleri önünden ayrılmadı.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de