Beşiktaş: “VAR kayıtlarının neden açıklandığını anlayamadık”

Türkiye Futbol Federasyonu tarafından açıklanan VAR kayıtları sonrası Beşiktaş Kulübü'nden yapılan açıklamada, "VAR kayıtlarının neden açıklandığını...

Türkiye Futbol Federasyonu tarafından açıklanan VAR kayıtları sonrası Beşiktaş Kulübü'nden yapılan açıklamada, "VAR kayıtlarının neden açıklandığını anlayamadık" denildi.

Beşiktaş Kulübü, TFF tarafından Gaziantep FK - Beşiktaş ve Sivasspor - Galatasaray maçlarının VAR kayıtları açıklanması sonrası sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Siyah-beyazlılar tarafından yapılan paylaşımda şu ifadelere yer verildi:

"Kamuoyu Sivasspor-Galatasaray maçının VAR kayıtlarını beklerken, Gaziantep FK ile oynadığımız maçtaki pozisyonun VAR kayıtlarının neden açıklandığını anlayamadık!

Madem öyle, biz de yorumumuzu katalım:

'Şiddet yok abartıyor'; Hakem yorumu

'Ofsaytımsı'; Hakem yorumu değil."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü