Beşiktaş salonda çalıştı

Spor Toto Süper Lig'e verilen Dünya Kupası arasında hazırlıklarını sürdüren Beşiktaş, sabah idmanında salonda çalıştı.

Spor Toto Süper Lig'e verilen Dünya Kupası arasında hazırlıklarını sürdüren Beşiktaş, sabah idmanında salonda çalıştı.

Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nde ilk 10 dakikası basına açık olarak gerçekleşen antrenman, 1 saat sürdü. İdman, dayanıklılık ve kondisyon çalışmasıydı. Isınma ve stretching hareketleriyle başlayan antrenman, denge ve kuvvet idmanıyla devam etti. Futbolcular çalışmanın son bölümünde esneklik antrenmanı yaptı. Siyah-beyazlılar, günün ikinci antrenmanını akşam 16.30'da gerçekleştirecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı