Beşiktaş Kulübü'nden "geçmiş olsun" ziyareti

Kulüp başkanı Orman ve yöneticiler, İstanbul'daki terör saldırısında yaralanan İstanbul Emniyet Müdürlüğü Spor Güvenliği Şube Müdürü Kocaoğlu'nu ziyaret etti


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve siyah-beyazlı kulübün yönetim kurulu üyeleri dün Beşiktaş'ta gerçekleştirilen terör saldırısında yaralanan İstanbul Emniyet Müdürlüğü Spor Güvenliği Şube Müdürü İbrahim Kocaoğlu'nu ziyaret etti.

Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinde yapılan açıklamaya göre, Başkan Orman ile yönetim kurulu üyeleri Ahmet Nur Çebi, Ahmet Ürkmezgil, Metin Albayrak, Hakan Özköse ve Candaş Tolga Işık, Kadıköy Acıbadem Hastanesi'nde tedavisi süren İbrahim Kocaoğlu'nu ziyaret ederek, "geçmiş olsun" dileklerini iletti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler