Beşiktaş kafilesi Konya'da

- Kafilede Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve bazı yöneticiler de yer aldı


KONYA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de 2015-2016 sezonunun şampiyonu Beşiktaş, 34. ve son haftada deplasmanda Torku Konyaspor ile bu akşam yapacağı karşılaşma için Konya'ya geldi.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ın da yer aldığı kafileyi Konya Havalimanı'nda az sayıda taraftar karşıladı. Siyah-beyazlı bazı taraftarlar, futbolcular ile teknik direktör Şenol Güneş'e çiçek verdi.

Otobüse binen kafile, kentte konaklayacağı otele geçti. Burada, otel yönetiminin hazırladığı şampiyonluk kutlaması, pasta kesilerek konfetiler eşliğinde yapıldı. Pastayı teknik direktör Güneş kesti.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de