Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi: "Bırakmam Seni Türkiyem kampanyamıza yönetim kurulu olarak 10 milyon TL bağışlayarak başlıyoruz."
Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi: "Bırakmam Seni Türkiyem kampanyamıza yönetim kurulu olarak 10 milyon TL bağışlayarak başlıyoruz."
Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi: "Bırakmam Seni Türkiyem kampanyamıza yönetim kurulu olarak 10 milyon TL bağışlayarak başlıyoruz."
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?