Beşiktaş, 5 günde iki derbiye çıkacak

İSTANBUL (AA) - Türkiye Futbol Federasyonu yönetim kurulunun Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinin kaldığı yerden oynanmasına karar vermesinin ardından siyah-beyazlı...


İSTANBUL (AA) - Türkiye Futbol Federasyonu yönetim kurulunun Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinin kaldığı yerden oynanmasına karar vermesinin ardından siyah-beyazlı takımı, zorlu günler bekliyor.

Beşiktaş, alınan kararın ardından 5 günde iki derbi maçına çıkacak. Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında lider Galatasaray ile deplasmanda karşılaşacak siyah-beyazlı ekip, bu zorlu mücadelenin ardından kupa derbisinde Fenerbahçe'ye bir kez daha konuk olacak.

Ligdeki derbi mücadelesini 29 Nisan Pazar günü Türk Telekom Stadı'nda oynayacak Beşiktaş, 3 Mayıs Perşembe günü de Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Fenerbahçe ile Ülker Stadı'nda karşı karşıya gelecek.


AA

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı