Beşiktaş, 3 maç sonra galibiyetle tanıştı

Beşiktaş, Süper Lig'de MKE Ankaragücü karşısında aldığı galibiyet ile 3 maç sonra galip geldi.

Beşiktaş, Süper Lig'de MKE Ankaragücü karşısında aldığı galibiyet ile 3 maç sonra galip geldi.

Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında Beşiktaş, Ankaragücü'nü konuk etti. Müsabaka siyah-beyazlıların 2-1'lik üstünlüğü ile sonuçlandı. Siyah-beyazlılar, Süper Lig'de yakaladığı 5 maçlık galibiyet serisinden sonra Fatih Karagümrük ve Antalyaspor maçlarında sahadan beraberlik ile ayrılırken, Sivasspor ile deplasmanda karşılaştığı müsabakada ise yenildi.

Beşiktaş, Vodafone Park'ta ağırladığı Ankaragücü'nü 2-1 mağlup ederek ligde 3 maçın ardından galibiyetle tanışmış oldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?