Karatay sınırları içerisinde bulunan çardakların yıkımına başlandı. Çardaklar, sahiplerince şehir dışına taşınıyor.
Mevlana Kültür Merkezi’ne yakın bir bölgede bulunan bir çardağın yıkımı fen işleri ve imar müdürlüğü ekiplerince gerçekleştirildi. Karatay sınırları içerisinde besi çardaklarının yoğun olduğunu belirten Hançerli “Besi çardaklarının şehir dışına çıkartılmasındaki amaç vatandaşların sağlığı, ve huzurudur. Bu konuda gereken özen gösteriliyor. Vatandaşların sağlığını tehdit edecek hiçbir olumsuzluğa izin verilmeyecek” diye konuştu.
Karatay’ın planlı, programlı ve çağdaş bir ilçe olması için her türlü gayreti göstereceğini ve kaçak yapı konusunda taviz verilmeyeceğini ifade eden Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, yaptığı açıklamada “Belediye-vatandaş işbirliği çerçevesinde değerlendirilecek konulardan biri de imardır. Düzenli bir ilçe için sadece belediyenin çalışmaları yeterli değildir. O bölgede yaşayan insanlar da bu konuda hassasiyet göstermelidir” dedi. Memleket