Besi çardaklarının yıkımına başlandı

Karatay sınırları içinde yer alan besi çardaklarının şehir dışına taşınması başladı

Karatay sınırları içerisinde bulunan çardakların yıkımına başlandı. Çardaklar, sahiplerince şehir dışına taşınıyor.


Mevlana Kültür Merkezi’ne yakın bir bölgede bulunan bir çardağın yıkımı fen işleri ve imar müdürlüğü ekiplerince gerçekleştirildi. Karatay sınırları içerisinde besi çardaklarının yoğun olduğunu belirten Hançerli “Besi çardaklarının şehir dışına çıkartılmasındaki amaç vatandaşların sağlığı, ve huzurudur. Bu konuda gereken özen gösteriliyor. Vatandaşların sağlığını tehdit edecek hiçbir olumsuzluğa izin verilmeyecek” diye konuştu.


Karatay’ın planlı, programlı ve çağdaş bir ilçe olması için her türlü gayreti göstereceğini ve kaçak yapı konusunda taviz verilmeyeceğini ifade eden Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, yaptığı açıklamada “Belediye-vatandaş işbirliği çerçevesinde değerlendirilecek konulardan biri de imardır. Düzenli bir ilçe için sadece belediyenin çalışmaları yeterli değildir. O bölgede yaşayan insanlar da bu konuda hassasiyet göstermelidir” dedi. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?