Beş lira gasbetti 5 yıl hapis aldı

Adana'da bir çocuğun 5 lirasını gasbettiği ileri sürülen sanığa 5 yıl hapis cezası verildi

ADANA (AA) - Adana'da bir çocuğun tehditle 5 lirasını gasbettiği iddia edilen sanık 5 yıl hapis cezasına çarptırıldı.

Adana 10. Ağır Ceza Mahkemesindeki davaya, tutuklu sanık Hüseyin T. (18) ve mağdur Ö.K. (17) ile avukatlar katıldı.

Hüseyin T, savunmasında, suçlamaları kabul etmediğini ve çocuğun parayı kendi rızasıyla verdiğini iddia etti.

Mağdur çocuk ise sanığın jiletle kesilmiş kolunu göstererek, kendisini tehdit ettiğini ve 5 lirayı zorla aldığını öne sürdü.

Mahkeme heyeti, sanığa ''yağma'' suçundan 5 yıl hapis cezası verdi.

Adana'nın Seyhan ilçesinde, Hüseyin T. 27 Ekim 2015'te Merkez Park'ta gezen Ö.K'nın 5 lirasını gasbettiği iddiasıyla tutuklanmıştı. Dini içerikli kitap sattığını belirten sanığın, tutuklanmadan önce gazetecilerle besmeleyi bilip bilmediğiyle ilgili yaşadığı diyalog, sosyal medyada birçok kişi tarafından izlenmişti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu