Benzin dökerek kendini yakmak istedi

Konya Valiliği önüne gelen bir kişi, elindeki benzinden biraz içtikten sonra üzerine döküp kendisini yakacağını iddia etti.

Şahsın eylemi, polisin müdahalesi ile sona erdi. Olay, merkez Meram ilçesi Tevfikiye Caddesi üzerindeki Konya Valiliği binası önünde meydana geldi. İddiaya göre, daha önce valilikten para yardımı alan Durmuş A. (27), ikinci kez yardım istemek için tekrar geldi. İşsiz olduğunu iddia eden Durmuş A., kendisine iş bulunmasını isteyerek, elindeki benzini önce içti, daha sonra üzerine dökerek kendini yakacağını söyledi. Bunun üzerine görevli polisler, olaya müdahale ederek şahsın elindeki çakmağı alıp etkisiz hale getirdi. Ambulansla hastaneye kaldırılan Durmuş A.'nın midesi yıkanarak, tedavi altına alındı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti