Cumartesi akşamı atv'de yayınlanan "Benim Annem Bir Melek" dizisi Konyalıların tepkisine neden oldu.
Dizide Sıddık adlı kapıcı karakterinin Konyalı olduğu vurgulandıktan sonra, "Afyon'un kaymağı, Konya'nın manyağı" sözünün söylenmesi Konyalıları kızdırdı. Konyalılar, konuyla ilgili RTÜK'e şikayetçi olduklarını söyleyerek, dizinin Konyalılardan özür dilemesini istediler. Konyalılar dizinin forum sayfasına da tepkilerini ilettiler.
Benim Annem Bir Melek dizisine tepki
Cumartesi akşamı atv'de yayınlanan "Benim Annem Bir Melek" dizisi Konyalıların tepkisine neden oldu.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?