Belediyeden öğrencilere çorba ikramı

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi, Ömer Halisdemir Üniversitesi öğrencilerine final haftası boyunca çorba ikram edecek.Belediyeden yapılan açıklamaya göre,...

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi, Ömer Halisdemir Üniversitesi öğrencilerine final haftası boyunca çorba ikram edecek.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, ikram, kampüs içindeki Sabiha Şahenk Kütüphanesi önünde, 10 Ocak'a kadar 18.00-19.00 saatleri arasında yapılacak.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Belediye Başkanı Rifat Özkan, "Üniversiteli genç arkadaşlarımızın her zaman yanında olduk ve olmaya da devam edeceğiz. Çorba ikramımız sınav haftası boyunca devam edecek. İl dışından şehrimize gelen öğrenci kardeşlerimiz burada bizim misafirimiz." ifadelerini kullandı.

Öğrenciler, ikramdan dolayı Özkan'a teşekkür etti.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?