Belediye personellerinden vatandaşlara simit ve meyve suyu ikramı

Nevşehir Belediyesi ekipleri, sabah erken saatlerinde işe gitmek için yola çıkan vatandaşlara poğaça, simit ve meyve suyu ikram etti.

Nevşehir Belediyesi ekipleri, sabah erken saatlerinde işe gitmek için yola çıkan vatandaşlara poğaça, simit ve meyve suyu ikram etti.

Nevşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Turkuaz Masa görevlileri, kentin farklı mahallelerinde sabah erken saatlerde işe gitmek için evlerinden çıkan ve kahvaltı yapmak için zaman bulamayan vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulundu.

Sabah saatlerinde sokakta karşılaştıkları ve duraklarda işlerine gitmek için otobüs bekleyen vatandaşlara poğaça, simit ve meyve suyu ikram eden Turkuaz Masa görevlileri, esnaflara ve vatandaşlara Belediye Başkanı Dr. Mehmet Savran'ın selamlarını ileterek hayırlı işler diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek