Belediye otobüsü kaza yaptı

Konya'da belediye otobüsü ile bir TIR'ın çarpışması sonucu otobüste bulunan 4 kişi yaralandı.

Konya'da belediye otobüsü ile bir TIR'ın çarpışması sonucu otobüste bulunan 4 kişi yaralandı. Çarpmanın etkisiyle yol kenerındaki akaryakıt istasyona doğru savrulan belediye otobüsünün bir otomobile çarparak son anda durması, muhtemel bir faciayı önledi.

Olay Konya Antalya Karayolu üzerinde gerçekleşti. İddiaya göre, çevre yolu kavşağında Sezai A. (35) idaresindeki TIR, Abdul Reşit Caddesi üzerinden şehir merkezine doğru gelen İhsan Yaman yönetimindeki 42 ET 731 plakalı belediye otobüsüne çarptı. Çarpmanın etkisiyle savrulan belediye otobüsü önce trafik ışıklarına daha sonra da ışıklarda bekleyen 42 K 4027 plakalı otomobile çarptı. Belediye otobüsü, otomobile çarptıktan sonra yol üzerinde bulunan bir akaryakıt istasyonuna doğru savruldu. Otobüs istasyonun yakıt deposuna yaklaşık 5 metre kala durabildi. Otobüsün son anda durması muhtemel bir faciayı önledi. Çarpmanın etkisiyle TIR şoförü Sezai A., otobüs şoförü İhsan Yanak ile otobüs içerisinde bulunan yoluculardan Yüksel Gündüz (52) ve Gül Eser Çil (71) yaralandı. Yaralılar olay yerine sevk edilen ambulanslarla Konya Numune Hastanesi ve Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi. Yaralılardan 2'sinin durumunun ağır olduğu öğrenilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldığı bildirildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?