Belediye otobüsü ile kamyon çarpıştı: 4 yaralı

Konya'da, yoğun sis ve buzlanma nedeniyle belediye otobüsü ile kamyonun çarpışması sonucu meydana gelen kazada, 4 kişi yaralandı.

Kaza, bugün saat 07.00 sıralarında Konya- Antalya Çevreyolu Taşköprü Caddesi'nde meydana geldi. 30 yaşındaki Ömer Faruk Bulut yönetimindeki 42 FS 562 plakalı belediye otobüsü, iddiaya göre yoğun sis ve yolun buzlu olması nedeniyle kontrolden çıkıp karşı şeritteki 53 yaşındaki Abdurrahman Soyertaş yönetimindeki 42 KU 512 plakalı kamyonla çarpıştı. Kazada, sürücüler Abdurrahman Soyertaş ve Ömer Faruk Bulut, yolcular 33 yaşındaki Ali Özkan ve 24 yaşındaki Zekeriya Erbil yaralandı. Yaralılar, ambulanslarla kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı. Kaza ile ilgili soruşturma sürüyor. -

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR