Belediye otobüsü durakta yolculara çarptı

Konya'da bir durakta otobüse binmeye çalışırken başka bir otobüsün çarpması nedeniyle yaralanan 5 yolcu hastaneye kaldırıldı

KONYA (AA) - Konya'da belediye otobüsünün, durakta başka bir otobüse binmeye çalışan yolculara çarpması sonucu 5 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Haluk Ö. idaresindeki 42 DNP 57 plakalı belediye otobüsü, merkez Selçuklu ilçesindeki Kültürpark durağında başka bir otobüse binmeye çalışan yolculara çarptı.

Kazada, henüz kimlikleri belirlenemeyen 5 kişi yaralandı.

Ambulanslar ve yoldan geçen araçlarla kent merkezindeki bazı hastanelere kaldırılan yaralılardan birinin hayati tehlikesi bulunduğu öğrenildi.

Otobüs sürücüsü Haluk Ö. ise gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL