Belediye otobüsü arızalanınca..

Konya'da Sille güzergahına giden belediyeye ait yolcu otobüsü Sille kavşağının tam ortasında arızalandı

Konya'da Sille güzergahına giden belediyeye ait yolcu otobüsü Sille kavşağının tam ortasında arızalandı. Araç trafiğine bir süre kapanan yolda uzun araç kuyrukları oluştu. Arızalanan otobüs belediyeye ait bir diğer otobüsle çekilerek yol trafiğe tekrar açıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR