Belediye kar tazminatı istiyor

Derebucak’a bağlı Pınarbaşı Belediye Başkanı Mehmet Toklu, gelirlerinin büyük bölümünü karla mücadele için harcadıklarını, bu nedenle kar tazminatı ödeneği istediklerini söyledi.

Derebucak’a bağlı Pınarbaşı Belediye Başkanı Mehmet Toklu, gelirlerinin büyük bölümünü karla mücadele için harcadıklarını, bu nedenle kar tazminatı ödeneği istediklerini söyledi.


Toklu, yaptığı açıklamada, bölgedeki yerel yönetimlerin kış aylarında gelirlerinin büyük bölümünü karla mücadele çalışmalarına ayırmak durumunda kaldığını belirtti. Bu nedenle, belediyelerin hizmet üretemez duruma geldiğini belirten Toklu, “Gelirlerimizin büyük bölümü karla mücadele çalışmasına gidiyor. Kar tazminatı ödeneği istiyoruz” dedi. aa


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?