Belediye kandil nedeniyle seccade dağıttı

KIRIKKALE (AA) - Bahşılı Belediye Başkanı İbrahim Uyar, Regaip Kandili ve üç ayların başlaması dolayısıyla vatandaşlara seccade dağıttı.Başkan...

KIRIKKALE (AA) - Bahşılı Belediye Başkanı İbrahim Uyar, Regaip Kandili ve üç ayların başlaması dolayısıyla vatandaşlara seccade dağıttı.

Başkan Uyar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, üç ayların başlaması ve Regaip Kandili dolayısıyla Ata Dönmez ve Hüseyin Onbaşı Mahallelerinde vatandaşları evlerinde ziyaret ederek seccade hediye ettiklerini söyledi.

Diğer mahallelere de belediye ekiplerinin seccade dağıttığını aktaran Uyar, "Vatandaşlarımızın Regaip Kandilini kutluyorum." dedi.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE