Belediye işçisi kurşunlandı

Beyşehir’de, belediyede geçici işçi olarak çalışan bir kişi, silahla vurularak ağır yaralandı.

Beyşehir’de, belediyede geçici işçi olarak çalışan bir kişi, silahla vurularak ağır yaralandı.


3 ay önce belediyede geçici işçi olarak çalışmaya başlayan İmdat H., görev yaptığı Beyşehir Otogarı’nda, 17 yaşındaki F.M.H.’nin(17) tabancasından çıkan kurşunlara hedef oldu.Vücuduna 3 kurşun isabet eden ve ağır yaralanan İmdat H., hayati tehlikesinin bulunması nedeniyle Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırıldı.


İmdat H.’nin de silahla karşılık verdiği öğrenilen olayda göğsünde kurşun sıyrığı yarası bulunan F.M.H. ise Beyşehir Devlet Hastanesi’nde yapılan tedavisinin ardından gözaltına alındı. Polis, olayın 2005 yılında yine aynı otogar içinde işlenen cinayetle bağlantısı olup olmadığını araştırıyor. 13 Haziran 2005’te Beyşehir Otogarı’nda işlenen cinayet sonrasında İmdat H., kardeşi Mehmet H. ile birlikte cinayet zanlısı olarak gözaltına alınmış, yaklaşık 4 ay önce de cezaevinden çıkmıştı. aa, iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?