Belediye inşaatı tehlike saçıyor

Mevlana Müzesi’nin yanında, Üçler Mezarlığı’nın karşısında devam eden bir inşaat tehlike saçıyor.

Mevlana Müzesi’nin yanında, Üçler Mezarlığı’nın karşısında devam eden bir inşaat tehlike saçıyor. Karatay Belediyesi’nin tamamlanınca “Emekliler Evi” olarak hizmete sunmayı hedeflediği inşaatın kaldırıma taşması sebebiyle Mevlana Müzesi’ni ziyaret etmek için gelenler yolda yürümek zorunda kalıyor. İnşaatın etrafında herhangi bir güvenlik tedbirinin alınmamasına tepki gösteren vatandaşlar “Üstelik bu inşaatı Karatay Belediyesi yaptırıyor. Böyle bir şeyi vatandaşlar yapsa belediye buna izin verir miydi?”diye sormadan da edemiyorlar. Konuyla ilgili görüşlerini aldığımız vatandaşlar “Konya 2007 Mevlana yılına hazırlanıyor. Bu yönde geliştirilen projelere destek veriyoruz. Ancak turistlerin gelmeye başladığı şu dönemde Mevlana Müzesi’nin yakınında usullere uymayarak kaldırımı işgal eden bu inşaata izin verenleri de kınıyoruz. Bu inşaatın üstelik belediyeye ait olduğunu öğrendiğimizde ise şaşkınlığımız bir kat daha artıyor. Bu inşaat biz yayaların kaldırım hakkını gasp ediyor” şeklinde konuştu. Caner Özcan-Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?