İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi, beraberinde Başkan yardımcısı Leyla Erdal ve Grup Başkanvekili Süleyman Selçuk ile birlikte Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek’i makamında ziyaret etti. Büyükşehir Belediyesi ile birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz diyen Konya İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi, “Yerel yönetimlerin diğer bir ayağı olan Büyükşehir Belediyesi ile her türlü konuda istişare içerisindeyiz. Son olarak Bilim Merkezinin oluşumunda Büyükşehir Belediyemiz ile birlikte hareket ettik. Bilim Merkezine Büyükşehir Belediyesi kadar İl Genel Meclisi olarak bizimde büyük katkılarımız olmuştur. Önceden olduğu gibi; bundan böyle Büyük Şehir Belediyemiz ile birlikte çalışmalarımız devam edecektir. Yeniden Büyükşehir Belediyesi görevine seçilen Sayın Tahir Akyürek’i bey’i kutluyor, kendisine ve ekibine bundan sonraki çalışmalarında başarılar diliyoruz” dedi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek “Büyükşehir Belediyemiz her alanda isteyen her kuruma imkânları ölçüsünde yardımcı olmanın gayreti içindedir. Konya’nın kalkınması ve büyümesi için bütün kurumlarla işbirliği yapılması lazım. Büyükşehir Belediyesi olarak bu işbirliğini yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz. İl Genel Meclisi ve Özel İdaremizle önceden olduğu gibi bundan sonra da her alanda birlikteliğimiz devam edecektir” dedi.
Belediye ile birlik içindeyiz
İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi; beraberinde Başkan Yardımcısı Leyla Erdal ve Grup Başkanvekili Süleyman Selçuk ile birlikte Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek’i makamında ziyaret ettiler.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?