Belediye ilaçlama çalışmalarına başladı

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte çevreye rahatsızlık veren sinek ve çeşitli haşereler için ilaçlama çalışmalarına...

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte çevreye rahatsızlık veren sinek ve çeşitli haşereler için ilaçlama çalışmalarına başladı.

Niğde Belediye Başkanı Rifat Özkan, yaptığı açıklamada, belediyenin yeni dönem larva ilaçlama çalışmalarını konteynerler, kanal içleri, akarsu kenarları ile çeşitli gübrelik alanlarda yaptığını ifade etti.

Vatandaşların her açıdan daha rahat koşullarda yaşaması için gayret gösterdiklerini aktaran Özkan, şunları kaydetti:

"Halkımızın daha rahat bir yaşam sürmesi için belediyemiz olarak tüm birimlerimizle birlikte canla başla çalışıyoruz. Havaların ısınmasıyla birlikte ilaçlama programımızı da başlattık. Şehrimizin muhtelif noktalarında yaz sezonu öncesi larvaya karşı ilaçlama faaliyetleri de büyük bir titizlikle devam edecek."

Özkan, tespit edilen noktalarda ilaçlama çalışmalarının periyotlar halinde, etaplara ayrılarak devam edeceğini belirtti.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı