'Belediye Ekmeği' poşete girdi

Karatay Belediyesi tarafından üretilen Halk Ekmek, artık poşette satışa sunulacak.

15 Şubat tarihinden itibaren ekmeğin poşetlenerek satılacağını belirten Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, "En son uygulama ile 200 gram ekmek 30 YKr'den satılmaya başlandı. Fırıncılar odasının almış olduğu karar doğrultusunda ekmeklere yeni bir gramaj ve yeni bir fiyat belirlendi. Bu manada Karatay Halk Ekmek olarak bizim niyetimiz ekmeğin kalitesinin artırılması idi. Konya'da HACCP 13001 ve ISO 9001:2000 kalite belgesine sahip tek ekmek fırını Karatay Halk Ekmek olarak yine kendi alanında bir ilki gerçekleştirerek bu defa da ekmeği poşetliyoruz. Karatay Halk Ekmek'in üretmiş olduğu ekmeklerden ilk etapta 20 bini poşetlenecek ve ekmek satış büfelerine verilerek vatandaşın istifadesine sunulacak" dedi. İleride kapasiteyi artırarak üretilen bütün ekmekleri poşetleyeceklerini de dile getiren Başkan Hançerli, bundan sonra Avrupa Birliği standartlarında ekmeği vatandaşın beğenisine sunacaklarını sözlerine ekledi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?