Belediye ekiplerinden atık yağ denetimi

Düzce Belediyesi tarafından, kent merkezi genelinde bitkisel yağ kullanımının yoğun olduğu işletmelerde atık yağların mevzuata uygun şekilde bertaraf...

Düzce Belediyesi tarafından, kent merkezi genelinde bitkisel yağ kullanımının yoğun olduğu işletmelerde atık yağların mevzuata uygun şekilde bertaraf edilip edilmediği konusunda denetimler yapıldı.

Düzce Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, Zabıta Müdürlüğü ekipleri ile birlikte gerçekleştirdiği denetimlerle bitkisel atık yağ üreten işletmelerin, atık yağ tutucu gibi ekipmanlara sahip olup olmadığı, atık yağların kaynağında ayrıştırılıp ayrıştırılmadığı ve lisanslı toplayıcı firmalar aracılığı ile uzaklaştırılıp uzaklaştırılmadığı kontrol edildi.

Ekipler, Çevre ve Şehircilik Bakanlığından devraldığı bitkisel atık yağları denetleme yetkisi dahilinde, işletmelerdeki bitkisel atık yağların geri dönüşüme kazandırılması ve kanalizasyona dökülmemesi adına denetimler gerçekleştirdi.

Denetim ekipleri, işletmeleri bilinçlendirerek, çevre lisansı almış geri kazanım tesisleriyle sözleşme yapmalarını, yapmamaları halinde cezai işlem uygulanacağı yönünde uyarılarda bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı