Belediye çalışanlarına sağlık taraması

KONYA (AA) - Seydişehir Belediyesi makine parkı amirliği bünyesinde çalışanlar sağlık taramasından geçirildi. Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal,...

KONYA (AA) - Seydişehir Belediyesi makine parkı amirliği bünyesinde çalışanlar sağlık taramasından geçirildi.

Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, çalışan personellerinin sağlıklarının önemli olduğunu periyodik olarak sağlık taramasından geçirildiklerini kaydetti.

35 personelin sağlık taramasından geçtiğini belirten Tutal, "Seydişehir Belediyesi olarak bünyemizde çalışan kadrolu ve şirket elemanı çalışan işçilerimiz mevcut. İş güvenliği noktasında zaman zaman kurslar açarak, bilgilendirme çalışması yapılmakta. Yapılan sağlık taramaları sonucunda çalışanların daha güvenli ve sağlıklı bir ortamda belediyemize hizmet üreten işçilerimizin olmasını istiyoruz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek