Belediye başkanının oğlu silahla yaralandı

Kırıkkale'nin Yahşihan ilçe Belediye Başkanı Ahmet Sungur'un oğlu, silahla yaralandı

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur'un oğlu, silahla yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Başkan Sungur'un oğlu Metin Sungur (26), Yenimahalle TOKİ girişinde kendi aracının içerisinde 2 arkadaşıyla birlikte oturduğu sırada, başından silahla vuruldu.

Ağır yaralanan Sungur'u, arkadaşları başka bir araçla Yüksek İhtisas Hastanesine kaldırdı.

Sungur'un, hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

Polis ekipleri aracın bulunduğu sokakta güvenlik önlemi alarak, inceleme başlattı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL