Belediye Başkanından hırsıza tepki

Karamanlı Belediye Başkanı Selimoğlu, belediyeye ait jeneratörün aküsünü çalan hırsıza sosyal medya hesabından tepki gösterdi

BURDUR (AA) - Karamanlı Belediye Başkanı Fatih Selimoğlu, belediyeye ait jeneratörün aküsünü çalan hırsıza sosyal medya hesabından tepki gösterdi.

Karamanlı Belediyesince içme suyu hattının yetersiz kaldığında devreye girmesi için merkeze 2 kilometre uzaklıktaki Bağlı Orman mevkisine iki buçuk ay önce jeneratör kuruldu.

Jeneratörün aküsünün önceki gece kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce çalınması üzerine Başkan Selimoğlu, sosyal medya hesabından, "Şerefsizlik buna denir. Sondajdan içme suyu hattına verdiğimiz jeneratörün aküsünü çalan hırsız şerefsize sesleniyorum, Allah senin belanı versin." ifadesiyle tepki gösterdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL