Belediye Başkanı Yazgı'dan ziyaret

AKSARAY (AA) - Aksaray Belediye Başkanı Haluk Şahin Yazgı, Aksaray Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi’nde okul idarecileri ve öğrencilerle bir araya geldi. Okul...

AKSARAY (AA) - Aksaray Belediye Başkanı Haluk Şahin Yazgı, Aksaray Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi’nde okul idarecileri ve öğrencilerle bir araya geldi.

Okul müdürü Savaş Şimşek ve müzik bölümü öğrencileri tarafından karşılanan Yazgı, öğretmenler ve öğrencilerle bir süre sohbet ederek karşılıklı görüş alışverişinde bulundu.

Mezuniyet töreni için hazırlık yaptıklarını ifade eden müzik bölümü öğrencileri, Başkan Yazgı’yı çalışma yaptıkları sınıfa davet ettiler. Burada öğrenciler, müzik öğretmeni Ayçin Öner yönetiminde Türk Sanat Müziği eserlerini seslendirdiler.

Belediye Başkanı Yazgı, Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerinden oluşan müzik korosu ve ekibine müjde vererek, Aksaray Belediyesinin düzenleyeceği sosyal ve kültürel etkinliklerde sahne alabileceklerini söyledi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL