Belediye Başkanı Tutal Ankara ziyaretini değerlendirdi

KONYA (AA) - Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, Ankara'ya gerçekleştirdiği ziyareti değerlendirdi. Tutal, yaptığı yazılı açıklamada, Ankara...

KONYA (AA) - Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, Ankara'ya gerçekleştirdiği ziyareti değerlendirdi.

Tutal, yaptığı yazılı açıklamada, Ankara ziyaretinde Orman ve Su İşleri Bakan Yardımcısı Harun Tüfekci ve bazı bürokratlarla ilçeye yatırımlar hakkında görüş alışverişinde bulunduklarını söyledi.

Ziyaretlerin oldukça verimli geçtiğini dile getiren Tutal, "Ankara'da değişik kesimler ve bürokratlarla bir araya geldik. Görüşmeler yaptık. Gayet iyi bir seyahat oldu. Bu ziyaretten yeterince faydalandık. Daha iyi şeyler olacağını söyleyebilirim." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE