Belediye Başkanı Köse, dernek temsilcilerini ağırladı

ANKARA (AA) - Mamak Belediye Başkanı Murat Köse, ilçede kültürel ve sosyal çalışmalar gerçekleştiren derneklerin temsilcilerini makamında ağırladı.Belediye...

ANKARA (AA) - Mamak Belediye Başkanı Murat Köse, ilçede kültürel ve sosyal çalışmalar gerçekleştiren derneklerin temsilcilerini makamında ağırladı.

Belediye Başkanı Murat Köse, ziyarette yaptığı konuşmada, derneklerin birlik ve beraberliğin, sevgi ve kardeşliğin yaygınlaşmasında etkin rol oynadığını kaydetti.

Sivil toplum kuruluşlarını her zaman desteklediklerini aktaran Köse, "STK’larla uyumlu bir çalışma içindeyiz. Yapılan tüm faaliyetlerde gerekli katkıyı sağlıyor ve sivil toplum kuruluşlarımızın olumlu çalışmalarını yakından takip ediyoruz. Derneklerimizi çalışmalarından dolayı tebrik ediyor, ziyaretlerinden dolayı da teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL