Belediye Başkanı Aydın'dan kulüplere moral ziyareti

SİVAS (AA) - Sivas Belediye Başkanı Sami Aydın, Sivasspor tesislerini ziyaret ederek oyunculara baklava ikram etti.Sivas Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya...

SİVAS (AA) - Sivas Belediye Başkanı Sami Aydın, Sivasspor tesislerini ziyaret ederek oyunculara baklava ikram etti.

Sivas Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre Başkan Aydın, yarın Vestel Manisaspor ile oynanacak maç öncesi oyuncuları ve Teknik Direktör Samet Aybaba'yı ziyaret ederek baklava ikram etti.

Aybaba ve yönetimine "Hayırlı olsun" dileklerini de ileten ve Sivasspor’un antrenmanını kısa bir süre izleyen Aydın, Aybaba ve yönetimine başarılar diledi.

Aybaba da Aydın’a ziyaret ve moral desteğinden dolayı teşekkür ederek, "Şehir başarıya zaten inanmış, futbolcularımızın da moral motivasyonu son derece güzel, bu haftaki maçımızı kazanarak ilk maçta, ilk galibiyetle hedefimize yürüyeceğiz, inşallah." dedi.

- Sivas Belediyespor'a ziyaret

Aydın daha sonra 2. Lig beyaz grupta mücadele eden Sivas Belediyespor’u tesislerinde ziyaret ederek sporcu ve teknik heyete baklava ikram etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL