Belediye Başkanı Aydın'dan "evet" kampanyasına destek

SİVAS (AA) - Sivas Belediye Başkanı Sami Aydın, anayasa değişikliğine dair yapılacak referandum için başlatılan "Güçlü bir Türkiye için Evet" kampanyasına...

SİVAS (AA) - Sivas Belediye Başkanı Sami Aydın, anayasa değişikliğine dair yapılacak referandum için başlatılan "Güçlü bir Türkiye için Evet" kampanyasına destek verdi.

Sivas Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Aydın, sosyal medya üzerinden kendisine mesaj gönderen bir vatandaşın, "Güçlü bir Türkiye için referandumda ben de varım." mesajı üzerine kampanyaya katıldı.

Bu iletiye cevaben sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından mesaj yayımlayan Aydın, "Daha güçlü bir Türkiye için istikbalimizin devamı için tabi ki ben de varım." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL